Besökare

söndag 23 september 2012

PROBLEM ??

Jag har fått mail från några att ni inte kan läsa mina inlägg....nu har jag kollat lite själv...om jag går in på kommentarer  ,klickar på min blogspot adress så kommer jag till min blog....det är lite trögt men visst kommer mina inlägg fram...ibland kanske jag kommer till  startsidan där det står  allt om mig och mina bloggar ...då får jag ju klicka fram Gittanspysselsida. Är det någon som vet varför det är  så här....ni som mailat mig kanske inte kan se det här men någon kanske vet...är det Blogger som krånglar eller ??  Det är ganska trist tycker jag....missar kanske en del trevliga kommentarer!!

                   Ha en bra söndagkväll // Inga

1 kommentar:

Lisa-olsi sa...

Trist när det krånglar på olika vis med datorerna.
Jag följer din blogg via Bloglovin och
har inte några problem att läsa dina inlägg.
Däremot får jag hos dig och hos några andra
högerklicka på kommentarer och öppna upp
i en ny flik för att komma hit, till kommentarer.
Antagligen beror allt på ens egna inställningar,
men man ska ju vara professor för att begripa allt.
Ha det gott!
Kram