Besökare

onsdag 12 september 2012

Jag sorterar

tyger...tyvärr måste jag försöka sälja....eftersom min högerhand inte fungerat så bra de sista tre åren.....det är faktiskt riktigt ledsamt  när jag ser alla fina tyger .*snyft,snyft*
Detta är en bråkdel av allt....försöker sortera upp ...mycket
är ju tyger som jag köpt för att ha till något bestämt så jag har ju mönster till
Har tänkt mig att bli färdig med det under denna veckan
                              Är det någon som är intresserad av fina tyger.....Tipsa gärna dina kompisar....
det finns ju ganska många som syr.....Hör av dig så kan jag lägga upp mer bilder.

                           Ha en bra dag // Inga

2 kommentarer:

Maria sa...

Oj oj va mycke tyg, ja jag har också en hel del som ligger nerbackade. Synd att du har så ont så du inte kan sy nåt mer.
Ha en fin dag/kramen

Margareta sa...

Usch så synd på alla de fina tygerna!! Förstår att det skär i hjärtat! Skulle så gärna vilja - men tyvärr(?) har jag en massa fina tyger själv som väntar på att jag ska få tid och inspiration på samma gång ;-)
Kram!!