Besökare

torsdag 1 oktober 2015

En LO till

http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2015/09/79.html   , så här blev resultatet 


 
Ett av det svåra trixet med att göra LO tycker jag kan vara att hitta en bra titel,,,den här sov jag på en hel natt.
Det är ett härligt kort på mina flickor , som gillar att spela teater, jag hade ju berättat om mitt jobb, arbeta då på ett äldreboende där jag pysslade lite med de boende,detta tog de till sig och spelade upp detta när jag var där en dag, mina härliga barnbarn.
 
Ha en bra dag // Inga

3 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Härlig tolkning av Åsas fina skiss!! Så läckert bakgr. papper med strålarna på, gillar !! Ha en bra dag Inga !! Kram Anna :)

Titti sa...

Jättefin LO , tycker själv det är svårt med titel jämt.
Din är klockren , Ha nu en underbar födelsedag.
Kram från Titti

Unknown sa...

Här var länge sen jag kikade in. Så jag lämnar ett litet avtryck att jag kikat in till dig.
Hoppas allt är bra, kram fr Lotta i Kalmar
livetsbergodalbana.blogg.se