Besökare

måndag 7 april 2014

MIKAEL

min son, har öppnat en affär....en köttbutik. Han har jobbat med kött se´n 1987...och nu har han  fått chansen och vågat satsa. Han är inriktad på att bara ha närproduserat.....butiken ligger i Floda där han bor...det ligger mellan Gbg o. Alingsås
Jag skulle göra ett kort till en blomma ,för givetvis skulle jag åka dit på öppningsdagen.....jag visste inte hur jag skulle göra kortet....tur att det finns vänliga själar till hjälp....denna gång var det Ciza på Pysseldags tack snälla!....så här blev resultatet med 1:a sidan


Detta är Köttmästaren i egen hög person....jag är så stolt över han ....har sett honom jobba med kunderna.....och nu hoppas jag det ska fortsätta gå bra....starten (3 veckor)...har varit bra.

    Ha en bra kväll // Inga

7 kommentarer:

Ciza Patricia sa...

Det blev jättefint Inga!
Och jag är så glad att jag kunde hjälpa dig. Det gör jag så gärna.

Hoppas han blev glad för ditt fina kort och att hans butik blomstrar. :)

Kram
Ciza

Lisa-olsi sa...

Grattis till sonen,
vad roligt :)
Du fick till ett fint
och passande kort.
Ha det gott!
Kram Lisa

Margareta sa...

Fint kort du gjort!!!
Å så roligt för honom - och dig! Bara att önska lycka till! Det är ju många som vill ha bra mat så han får säkert många kunder!! Synd att jag bor så långt från hans affär ;-)
Kram!!

Maria sa...

Så roligt att han vågade satsa, visst är man stolt över sina barn och önskar dom allt bra. Tur inte djuren slåss ordentligt. Är det katten som kom från din granne?
Önskar dig en skön vecka/kramen

Åsa/asamia sa...

Kul att han vågat satsa, hälsa honom Lycka till!
Finfint kort!

Lotta sa...

Hej o tack för din kommentar hos mig. Det värmer alltid.

Visst är vi stolta över våra barn, oavsett ålder. Att dom gör bra o kloka val i sina liv.
Min son har flyttat hem till Kalmar igen efter 3 år i Stockholm. Det glädjer mig mycket.

Ha de gott kram Lotta W

Åsa/asamia sa...

Kikar in säger hej. Kram