Besökare

måndag 16 april 2012

Hade en bra söndag

Teo och hans pappa Mikael kom..de bor i Floda..även om det inte är mer än 11 mil så är det inte nästgårds.
   Efter middan så skulle lekplatsen inspekteras
Efter lite protester så gick vi på
en promenad mot Sanders dalar
vid skolan där hitta han iallafall en gunga
Allra bäst är ju att rida på pappas axlar
Efter promenaden var lekplatsen bortglömd
det var skönt att komma in för det blåste lite kyligt men vi klara oss
utan regn

 Inne vänta Bambi....det är en härlig blick han har ...ska jag våga klappa???

Detta var en skön dag....vi träffas för sällan...jag ser ju hur mycket  och  snabbt han utvecklas i den här åldern  3 år

Ha en bra dag   // Inga





4 kommentarer:

Maria sa...

Ja dom växer så fort dom små godingarna. Det är samma här med min store son, de blir inte så ofta vi kan ses. Jag skall till Uddevalla på fredag, till Rosenhäll, vet inte var de ligger men får titta på eniro så kommer jag nog fram.
Ha en finfin dag/kramen

Lady Gaggig sa...

Heeej!!
Och tack för hälsningen från Dotera igår!
Va synd att inte jag var där inne samtidigt på Creativica, för då hade vi ju träffats också! Men det kommer kanske den dagen då vi kan sitta och pyssla tillsammans en stund!

Härliga bilder du visar förresten!

Kram, Jenny-Moj

Maria sa...

Hej igen!
Det var inte förrän denna fredag som kommer som jag ska till Rosenhäll.
Har inte kollat än var de ligger men får väl hoppas jag hittar.
Ha en fin vecka/kram

CHS sa...

Hej Inga,
Du vann min blogcandy. Mailar mig din adress till cschaerfer@yahoo.se så skickar jag paketet till dig.

Kram
Christine