Besökare

onsdag 9 mars 2011

Det är inte lätt

att lära gamla hundar sitta....jag håller på att försöka få till det här att länka in bild till en candy ...förut har det inte funkat med en men nu blev två...hade tänkt ha den till vänster..då ville jag ha den längre ner...gick inte..då prova jag till höger...det blev inte riktigt rätt ändå....men nu får det duga för ikväll.

Tack till Linda och Annika som kämpar för att lära mig  att blogga.

Idag har det snöat i Uddevalla...jag trodde det skulle bli vår snart.

Ha  det gott // Inga

1 kommentar:

Margareta sa...

Nej det är inte lätt för "gamla hundar" så det är tur att någon vill lära oss...
Fast jag tycker vi fixar det ganska bra, både du och jag! ;-)
Jag har en dotter (Åsa) och två snälla barnbarn som kan instruera, tack och lov!
Skämt åsido tycker jag att du gör mycket fint!