Besökare

söndag 27 februari 2011

Med hjälp

av  extra dosa så har jag fått in lite bilder i datorn som jag kan visa.
Jag har gjort ett album till mina clearstamps med ide från scraplinda.blogspot.com. men jag har ändrat lite...satte en ring istället för att kunna fylla på med fler stämplar. Får se om det funkar annars får det bli annan ide

Jag också gjort färgprover
Även  dessa med en ring för att kunna jämföra vilka färger som
passar ihop. det är tags som jag gjort i det papper jag använder när jag målar..har målat med  1 och 2 ggr och skrivit namnet på färgen...Här kommer grundide´n från asamia.blog.seHar  köpt det nya kitet från hÄnglar och sTänglar.det är helt ljuvligt...har också beställt det nya Attitude.
Ha en bra söndagkväll// Inga

3 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt kort !!
Jätte fint.
Trevlig kväll Elin

Ladyronja sa...

Så fina kort du har gjort, dom var ju helt underbara.
kram från audi

Åsa/asamia sa...

Vad roligt att du hittade inspiration hos mig.
Jättsött kort!
Visst är de bedårande söta de nya hÄnglarstämplarna.